Randevu Al
Randevu Al +90 (850) 532 33 44
Diyetisyen Misin?

Diyet Uzmanı - Türkiye'nin Sağlıklı Yaşam Merkezi

Bölgesel Zayıflama Egzersizleri

Şimdi Zayıflamak Daha Kolay!

Bugüne kadar zayıflamak için pek çok yol denemişsinizdir. Diyetler, sporlar, bitkisel yöntemler ve daha niceleri. Kilo vermeye karar verdiğinizde muhakkak egzersize yönelmişsinizdir. Sanılanın aksine kilo vermek için illa bir diyetisyen veya bir spor hocasına gitmek zorunda olmadığınızı bilin. Evde de egzersiz yaparak zayıflamayı başarabilirsiniz.

Egzersiz yapmaya başlamadan önce hangi bölgeniz için egzersiz yapacağınıza karar vermeniz avantajlı olacaktır. Çünkü her bölge için aynı egzersizler etki göstermeyecektir. Peki, bu bölgesel zayıflama egzersizleri neler? Bölgesel incelme hareketleri hangileri?  Birlikte inceleyelim…

Bölgesel zayıflama egzersizleri;

1. Köprü

Bölgesel zayıflama egzersizleri listesine köprü hareketi ile başlıyoruz. Bu pozisyonda sırt üstü bir şekilde durarak ellerinizi yere ayaklarınızı yere sabitleyin. Daha sonra tüm gücünüzü ayaklarınızdan elinizden alarak vücudunuzu kaldırın.

Tam tepeye geldiğiniz noktada kalça kaslarınızı sıkıp gevşetin. Bu hareketi 3 set halinde tekrarlayın. Bölgesel zayıflama hareketleri arasında bulunan köprü hareketi düzenli olarak uygulandığında kalça bölgesini ve bacak bölgesini inceltir.

2. Squat

Bölgesel zayıflama egzersizleri arasında yer alan bir diğer hareketimizde squattır. Çömelme adıyla da bilinmektedir. Squat hareketinde yapmanız gereken şey bacaklarınızı omuz genişliğinde açmanız ve ayaklarını yere sabitlemeniz.

Daha sonra ayaklarınızı kaldırmadan dik bir duruş ile yere çömelip eğilmeniz gerekir. Her bir set 10’ ar kez tekrarlanmalıdır. Bölgesel zayıflama hareketleri arasında bulunan bu hareket ile kalça ve göbek bölgenizden kolayca kurtulabileceksiniz.

[widget-87]

3.Şınav

Bölgesel zayıflama egzersizleri içerisinde en zoru olan hareketlerden biride şınavdır. Şınav hareketi zorlu olduğu kadar da kalori yakma konusunda da çok etkilidir. Şınav çekerken yüz üstü bir pozisyonda dururuz.

Ellerimizi omuz genişliğinde açarak yere sabitleriz ve ayak parmak parmaklarımızdan destek alarak vücudumuzu yukarıya doğru kaldırırız. Bölgesel zayıflama hareketleri arasında bulunan şınav özellikle kol sarkmaları için evde kolayca uygulanacak bir harekettir.

Zayıflatan egzersizler ve kilo verdiren hareketler sayesinde hem eğlenerek hem de sağlıklı bir yaşam tarzına kavuşarak kilo verirsiniz. Verdiğiniz kiloları da tekrar almayarak daha mutlu bir yaşam sürersiniz.

Zayıflatan egzersizler ve kilo verdiren hareketler hakkında bilgi almak, size özel diyetlerle de kilo verme sürecinizi desteklemek istiyorsanız hemen diyetisyeninize ulaşın.

[widget-109]

Yorum Yap