Randevu Al
Randevu Al +90 (850) 532 33 44
Diyetisyen Misin?

Diyet Uzmanı - Türkiye'nin Sağlıklı Yaşam Merkezi

Yağ Yakan 10 Yiyecek İle Tanışın!

Kolay Kilo Vermek İçin Bu Besinleri Tüketin!

Kilo vermek için her yolu deniyoruz. Yeri geliyor şok diyetler uyguluyoruz, yeri geliyor sağlıklı besleniyoruz. Son yıllarda en çok denen yollardan biri de yağ yakan yiyecekler ve meyvelerin tüketildiği beslenme programları oluyor. Özellikle göbek bölgelerindeki yağlardan kurtulmak isteyenler yağ yakıcı besinler tüketiyorlar. Ünlüler bile bu metoda başvuruyor.

Bazı diyetlerde yağ yakan besinler tüketildiğinde daha güçlü bir etki yaratıldığını diyetisyenler de belirtiyor. Beslenme programlarına ekleyecenen yağ yakan yiyecekler ile daha hızlı zayıflamak mümkün oluyor. Peki bu yağ yakan yiyecekler hangileri? Gerçekten işe yarıyorlar mı? İşte yağ yakan 10 yiyecek:

1. Çilek

Çilek vücutta yağ yakımını hızlandıran, lif ve antioksidan etkisinin yüksek olması nedeniyle her gün 1-2 avuç kadar tüketilebilecek bir meyvedir.

Yağ yakan yiyecekler arasındaki çilek, hızlı zayıflama ve sağlıklı yaşamayı destekler. Özellikle yoğurtla ya da diğer meyvelerle birlikte yiyebilirsiniz.

Yağ yakan yiyecekler arasında keyifle tüketeceğiniz çilek sayesinde güzel bir vücuda kavuşabilirsiniz.

2. Ananas

Ananas, C vitamini ve yağ yakıcı etkisiyle metabolizmayı hızlandıran besinlerdendir.

Günde 2 dilim yağ yaktıran yiyecekler arasındaki ananastan tüketmek metabolizmanın hızlanması ve yağ yakımı için yeterlidir.

Aynı zamanda ananas, çeşitli mide problemlerinin de üstesinden gelmeye yardımcı olmaktadır. Yağ yakan yiyecekler farklı yararlarıyla da dikkat çekiyor.

3.Badem

Yağ yakan yiyecekler arasında olan badem içerdiği mineraller ve vitaminler ile dengeli kilo kaybını sağlamaktadır.

Günde 1 avuç kadar badem tüketmek göbek bölgesindeki yağların da yakılmasını desteklemektedir. Yağ yaktıran yiyecekler arasındaki badem kadınların derdine şifa oluyor.

4. Maydanoz

Vücuttaki fazla suyun atılmasına yardım eden ve ödem önleyici bir özelliğe sahip olan maydanoz, yağ yakan besinler arasında kolayca bulacağınız sebzelerdendir.

Maydanoz yağ yaktırıcı özelliği sayesinde içecek kürlerinden yemeklere kadar her tarifte kullanılmaktadır.

5. Yumurta

Yağ yakan yiyecekler arasındaki yumurta, aynı zamanda kas yapımını da destekler.

Tok tutucu özelliği olan yumurta, açlık krizlerinin de önüne geçer. Yağ yakıcı besinler arasındaki yumurtanın özellikle kahvaltıda tüketilmesi gerekir. Spordan sonra tüketildiğinde de kas yoğunluğunun artmasını sağlayacaktır.

[widget-87]

6. Zeytinyağı

Yağ yakan yiyecekler ve hızlı zayıflatan besinler arasında yerini hep koruyan zeytinyağı, kolesterolü düşürür ve bağışıklık sistemini güçlendirir.

Yağ yakıcı besinler arasındaki zeytinyağı; obezite, kanser, kalp hastalıkları, yüksek kan basıncı ile savaşır.

7. Fasulye

Yapılan bir araştırmada, 35 obez insan sekiz haftalığına içlerinden biri fasulye bakımından zengin olan dört diyete tabi tutulmuştur. Kiloları, vücut kompozisyonları, kolesterol seviyeleri ve metabolik oranları yaptıkları diyet öncesi ve sonrası olarak ölçülmüştür.

Fasulye açısından zengin olan diyeti uygulayan grupta sekiz haftanın sonucunda önemli derecede yağ kaybı, düşük kolesterol, düşük kan basıncı ve yüksek enerji üretimi oranı gibi sağlık açısından gelişmeler görülmüştür. Yağ yakan yiyecekler arasındaki fasulyeyi mutlaka deneyin.

8. Süt

Süt ve yoğurt, protein, kalsiyum, fosfor, riboflavin ve B12 vitamini olmak üzere birçok vitamin ve mineral bakımından zengindir. Yağ yaktıran yiyecekler arasında olmaları da bu nedenledir.

Her gün düzenli süt içenlerin yağ yakımı daha fazla olacaktır.

Yağ yakan yiyecekler arasındaki süt, aynı zamanda kemik sağlığını da korumaktadır.

9. Limon

Yağ yakan besin olan limonun günde 1 adet tüketilmesi sağlıklıdır.

Yemeklerinize ve salatanıza katacağınız limon suyu da kilo vermenizi kolaylaştıracaktır. Yağ yaktırıcı besinler arasındaki limonu ayrıca sabahları ılık suya damlatarak içerseniz göbek bölgesindeki yağları hızla erittiğini fark edersiniz.

Yağ yakıcı besinler arasındaki limon sayesinde sindirim sisteminizi de düzenleyebilirsiniz. 

10. Somon

Somon ve omega-3 içeren diğer balıklar vücutta kalori yakılmasından sorumlu “leptin” hormonu seviyesini yükseltir.

Dolayısıyla hızlı yağ yakarsınız. Yağ yakan yiyecekler arasındaki somon hem de kalbe iyi gelir.

Zayıflatan besinler arasındaki somonu haftada 1 kez tüketmenizde yarar var.

Sağlıklı ve dengeli beslenirken aynı zamanda hızlı kilo vermek ve yağlarınızı yakmak istiyorsanız sayfamızdaki yağ yaktıran yiyecekler ve yağ yakan besinleri tüketmelisiniz. Diyetisyenler tarafından önerilen yağ yakan yiyecekler sayesinde güvenli bir şekilde zayıflarsınız. Yaşınıza, kilonuza, beslenme alışkanlıklarınıza ve sağlık durumunuza göre hazırlanan beslenme programlarınıza yağ yaktıran yiyecekler ekleyerek kısa sürede olumlu sonuçlar alabilirisiniz.

[widget-89]

Yorum Yap