Randevu Al
Randevu Al +90 (850) 532 33 44
Diyetisyen Misin?

Diyet Uzmanı - Türkiye'nin Sağlıklı Yaşam Merkezi

Basen Eritme Yöntemleri

Kalça Eritme Hareketleri İle Basenlerinizden Kurtulun!

Basen bölgesi en zor kilo verilen bölgelerden biri. Daha çok kadınların yaşadığı basen eritme problemi diyet ve egzersiz ile birlikte giderilebilir. Aslında bölgesel zayıflama çok da doğru bir tabir sayılmayabilir. Çünkü vücudumuz kilo vereceği zaman sadece bir bölgeden değil tüm bölgelerden vermeye programlanmıştır.

İnatçı bölgemiz basenimizde biriken yağlardan kurtulmak çoğu kişi için zor olsa da basen eritme hareketleri ve doğru beslenme ile bu işin üstesinden gelmek mümkün. Basen eritme yöntemleri arasında yer alan basen eritme diyetleri yalnız başına uygulandığında maalesef işe yaramaz. Uzun süre aç kalsanız da baseninizde birikmiş olan yağlarınız yok olmaz. Peki, basen eritme yöntemleri nelerdir? Basen eritme hareketleri hangileridir? Basen eritme egzersizleri işe yarar mı? İnceleyelim…

Basen eritme yöntemleri;

1. Asansör kullanmayın.

Basen eritme yöntemleri arasında asansör kullanmamak oldukça önemlidir. Asansör kullanmak yerine merdiven tercih etmek basen bölgesi için zayıflama yöntemleri arasındaki doğal bir egzersizdir. Asansör yerine merdivenle inip çıkarak bedeniniz yer çekimine karşı iş yapmış oluyor.

Merdiven kullanmak kalça, basen, bacak ve baldır kaslarının sıkılaşmasına yardımcı oluyor. Basen eritme yolları arasında yer alan merdiven çıkma işlemi 2 ay boyunca günde 10 dakika uygulanırsa, 6 ayda 30 dakikalık yürüyüş ile eş değer kalori yakılmasını sağlıyor.

2. Bisiklet sürün.

Basen eritme yöntemleri arasında bulunan bir diğer egzersiz ise tabi ki bisiklet sürmektir. Bisiklet sürmek hızla kalça ve basen eritme yollarından biridir. Basen eritme yöntemleri arasında önemli olan bisikleti sürerek devamlı basenlerinizin üzerinde durup, bu kaslarınızın çalışması üzerine yoğunlaşmış olursunuz.

Kalça eritme hareketleri arasında bisiklet sürmenin önemini bisikletçilerin sıkı, şekilli ve fit duran basen bölgelerine baktığınızda anlayacaksınız. Kalça eritme egzersizleri sayesinde bacaklarınızı da şekillendirmiş olacaksınız.

[widget-87]

3. Hayvansal yağlardan uzak durun.

Basen eritme yöntemleri arasında hiç şüphesiz hayvansal yağlardan uzak durmakta yer almaktadır. Basen bölgesinde toplanan yağlar, selülit oluşumunun en büyük nedenlerinden biridir. Selülitin ana sebeplerinden biri de hayvansal yağ tüketiminin günlük yaşantımızda oldukça fazla olmasından kaynaklanmaktadır.

Basen eritme yöntemleri hayvansal yağlardan uzak durmayı da kapsamaktadır. Basen bölgenizden şikayetçi iseniz kırmızı et tüketiminize dikkat etmelisiniz. Kalça eritme için sevdiğiniz yiyeceklere veda etmeniz gerekebilir.

4. Yoga yapın.

Basen eritme yöntemleri arasında oldukça önemli bir yere sahip olan yoga basen eritme yöntemleri arasında oldukça etkilidir. Yaptığınız bazı yoga türleri ile kalçanız ve basenlerinizi kalıcı ve etkili bir şekilde inceltmeniz mümkündür.

Yoga da basen eritme egzersizleri arasında yer alan bir harekette kollar yukarı doğru kalkmakta, eller kenetli, yavaş bir ritimle popo yere değmeden eğilerek ve nefes alıp verirken ellerin indirilip kaldırılmasıyla gerçekleştirilir.

Basen eritme yöntemleri basen ve kalçalarını eritmek isteyenler için oldukça faydalı olacaktır. Bu hareketler ve beslenme önerileri yaşamımızın bir parçası haline gelen rutin alışkanlıklarımız arasında yer alması gereken şeylerdir. Böylelikle basen oluşumuna karşı kalıcı ve etkili bir önlem alınmış olur. Basen eritme hareketleri, kalça eritme egzersizleri ve basen inceltme için spor koçlarından yardım alabilirsiniz.

[widget-109]

Yorum Yap