Randevu Al
Randevu Al +90 (850) 532 33 44
Diyetisyen Misin?

Diyet Uzmanı - Türkiye'nin Sağlıklı Yaşam Merkezi

0 Ürün Sepeti Gör

Sepetinize ekli ürün bulunmamaktadır.

Diyetisyenlerden Çalışan Diyeti Önerileri

Çalışanlar İçin En Etkili Zayıflama Yöntemi Çalışan Diyeti!

Diyet uygulamak ve diyete sadık kalmak normalde de zorlanılan bir durumdur. Bir de çalışan bir bireyseniz diyet yapmak daha da zor olur. Çünkü iş yeri ortamında sağlıklı beslenmek mümkün olmayabilir. Kilolarından şikayetçi olan kurumsal firma çalışanları diyetisyen desteği alarak zayıflayabilirler. Son yıllarda popüler olan kurumsal beslenme danışmanlığından da yararlanarak firma boyutunda sağlıklı beslenmeye adım atabilirler. Diyetisyene gidecek vakti olmayanlar ise sayfamızdaki çalışan diyeti ile sağlıklı ve dengeli beslenmeye başlayabilirler. İşte sizler için diyetisyenlerimizden çalışan diyeti önerileri...

Çalışan için diyet listesi;

1.Gün (Çalışan Diyeti)

Kahvaltı: Şekersiz çay, 30 gram beyaz peynir, domates ve salata, 25 gram kepek ekmeği

Saat 10: 100 gram meyve, (muz haricen)

Öğle: 2 yumurta, hazırlanmış menemen,25 gram light ekmek ve salata

Saat 16: 100 gram meyve yenir

Akşam: 200 gram tavuk ızgara, 1 tabak yağsız salata alınır

2.Gün (çalışan diyeti)

Kahvaltı: Şekersiz limonlu çay, 1 dilim salam, 25 gr ekmek, domates ve salatalık

Saat 10: 100 gr meyve

Öğle: Yarım porsiyon yağsız döner, 1 bardak ayran ve salata

Saat 16: 100 gr meyve

Akşam: 200 gr bonfile, az yağlı salata

[widget-87]

3.Gün ( çalışan diyeti)

Kahvaltı: Şekersiz limonlu ıhlamur, 1 adet tost ve salata

Saat 10: 100 gr meyve

Öğle: 3 adet sosis ızgara, ½ haşlanmış patates ve salata

Saat 16: 100 gr meyve

Akşam: Balık, 2 parça kibrit kutusu büyüklüğünde helva, salata

4.Gün (çalışan diyeti)

Kahvaltı: 250 gram yağsız süt, 100 gr meyve, 1 dilim ekmek

Saat 10:  ¼ simit

Öğle: 150 gr ızgara köfte, 1 porsiyon patlıcan salata, 25 gram kepekli ekmek ve salata

Saat 16: 100 gr meyve

Akşam: Meyve salatası, serbest

5.Gün (çalışan diyeti)

Kahvaltı: Şekersiz çay, 25 gr kepek ekmek, 30 gr kaşar peyniri, 1 domates ve salatalık

Saat 10: 100 gr meyve

Öğle: ½ pizza, 1 bardak ayran ve salata

Saat 16: 1 bardak meyve suyu, 4 adet diyet bisküvi

Akşam: 4 kalem pirzola, 1 zeytinyağlı enginar, 1 dilim light ekmek ve salata

Çalışan diyeti düzenli bir şekilde uygulandığı takdirde oldukça yarar sağlayacaktır. Masa başı işlerde çalışan kişiler uzun süre hareketsiz kaldıklarından dolayı kilo alması kaçınılmaz bir durum olabiliyor. Bu nedenle çalışan diyeti aldıkları kiloları vermelerine yardımcı oluyor. Alınan bu fazla kiloların da verilmesi oldukça zor oluyor. Bu yüzden çalışan diyeti sağlıklı bir şekilde kilo vermelerini ve istedikleri görünüme kavuşmalarını sağlıyor. Çalışan diyeti çalışan tüm bireyler için uygundur.

[widget-106]

Yorum Yap