Diyetisyen Misin?

Diyet Uzmanı - Türkiye'nin Sağlıklı Yaşam Merkezi

Danışma İş İlanı

Danışma İş İlanı Detayı

Diyetisyen merkezinde görevlendirilmek üzere tercihen üniversitelerin Halkla İlişkiler, Yönetici Asistanlığı, Büro Yönetimi ve İletişim bölümlerinden mezun, en az 2 yıl diyetisyen ofisinde danışmadan sorumlu personel olarak çalışmış, dış görünüşüne ve kendini geliştirmeye özen gösteren, ofis programlarını kullanabilen, sözlü ve yazılı iletişim becerileri güçlü, planlama ve koordinasyon becerileri yüksek Danışma Personeli aramaktayız. İş tanımımıza uygun aday sensen, ilanımıza hemen başvur!

lanımıza hemen başvur!

Genel Nitelikler

Diyetisyen ofisi danışma personeli iş ilanı başvurusu için gerekli olan nitelikler:

  • Tercihen Halkla İlişkiler, Yönetici Asistanlığı, Büro Yönetimi ve İletişim bölümlerinden mezun,
  • Alanında en az 2 yıl tecrübesi olan,
  • MS Office programlarını kullanabilen,
  • 20 – 35 yaş aralığında ve bayan,
  • Dosyalama, evrak takibi, muhaberat konularında deneyimli,
  • Hasta karşılama ve kayıt kurallarına hakim,
  • Organizasyon becerileri gelişmiş, disiplinli ve çözüm üretme yeteneğine sahip,
  • Sözlü ve yazılı iletişim becerileri yüksek,
  • Klinik içi ve dışı iletişimi sağlayacak, yazışma ve programlama becerisi olan,
  • Güçlü görsel ve işitsel belleğe sahip,
  • Temel muhasebe uygulama ve raporlama konusunda bilgili,
  • Dış görünüşüne özen gösteren,
  • Kurumsal temsil kabiliyeti yüksek,
  • Disiplinli, dikkatli ve titiz çalışmayı ilke edinen,
  • Planlama, organizasyon ve takip yeteneği güçlü,
  • Diksiyonu düzgün, görünümüne özen gösteren,
  • Ofis içi ve dışı bilgi akışını sağlayabilecek,
  • Koordinasyon, organizasyon ve raporlama becerilerine sahip,
  • Güler yüzlü, dinamik, titiz, detaylara önem veren,
  • Yurt içi ve yurt dışı seyahat ve çalışma koşullarına uygun,
  • Danışma iş ilanı kapsamında şirket gizliliği kurallarına riayet eden.

Danışma Personeli İş Tanımı

Danışma Personeli olarak görev yapacak olan kişiler için iş tanımı:

  • Danışanları karşılayarak ilgili birimlere yönlendirmek, kayıtlarını almak
  • Telefonlara klinik imajına yakışır bir şekilde yanıt vermek, gelen mesajları/notları en kısa sürede ilgili personele ulaştırmak
  • Diyetisyenlerin randevularını ayarlamak, gelen ziyaretçileri karşılamak, ziyaretçilerin, randevuların zamanlamasını yapmak
  • Ofis hatlarına gelen aramaları ve mesajları takip etmek
  • Bağlanılması istenilen telefonları bularak ve bu numaralara ulaşarak ilgili kişiye bağlamak
  • Haberleşmeyi zamanında, doğru ve etkin bir şekilde yapmak, e-mail, fax mesajlarını yazmak ve göndermek, gelen telex/fax mesajlarını ilgili bölümlere ulaştırmak
  • Ofis içi, acil, ilişkide olunan kişi/firmaların telefonlarını içeren bir telefon fihristi tutmak ve bu fihristi güncelleştirerek ilgili personele dağıtmak
  • Ofisin grup içi, grup dışı ve resmi her türlü yazışmalarını yapmak ve yürütmek, gelen her türlü evrakı kaydetmek ve ilgili bölüme ulaşmasını sağlamak, imzalanan evrakın bir suretini dosyalamak, diğer suretini kaydettikten sonra ilgili bölüme göndermek
  • Gelen ve giden evrakları dosyalamak, mevcut dosyalama ve arşiv sistemini işletmek, arşivin düzenli ve temiz olması için gerekli önlemleri almak
  • İstenilen raporları, tabloları kayıtlı olarak tutmak
  • Her türlü posta/kargo işlemlerinin yürütülmesini sağlamak
  • Danışan bilgilerinin güncellenmesini sağlamak
  • Danışan talep ve şikayetlerinin değerlendirilmesini sağlamak
  • Büro kırtasiye ihtiyaçlarını saptamak ve temin etmek
  • Gazete, kitap, süreli yayınları temin etmek, iç dağıtımını yapmak, geri dönmesi gereken yayınları takip etmek
  • Ofis ekipmanlarını düzenli çalışır durumda tutmak, periyodik bakımlarını ve tamirini yaptırmak
  • Telefon, posta, kargo trafiğini yönetmek, takip ve kontrol etmek
  • Ofis düzenini sağlamak
  • Raporlamaların hazırlanmasında destek vermek
  • İş sağlığı ve güvenliği talimat ve eğitimlerine, risk değerlendirme sonuçlarına, acil durum planlarına, güvenlik ve sağlık işaretlerine ve uygulamalarına uymak
  • Günlük randevu ve ödeme listesini takip etmek
  • Ofis eksiklerini alma ve giderleri takip etmek
  • Danışanlara geri dönüşler yapmak
  • Özel günlerde hastalara SMS atmak / aramak
  • Danışmanlık süreçleri hakkında bilgilendirme yapmak ve süreci takip etmek
  • Danışanların sorunları, ihtiyaçları, beklentileri hakkında görüş almak ve kendi görüşüyle birlikte yönetime raporlamak
  • Merkezin hizmetlerinin tanıtımını yapmak
  • Danışan memnuniyetini sağlayacak kampanya ve promosyonlar hakkında yönetime öneride bulunmak
  • Ofiste kullanılan yazılımları ve sistemleri güncel tutmak

Profesyonel Bir Ekiple Başarılı İşlere İmza Atmak İçin İlana Hemen Başvur!

Danışma personeli iş ilanımıza başvuru yapmak isteyen adaylar web sayfamızda bulunan formu doldurarak ya da iletişim adreslerimizden bize ulaşarak başvurularını yapabilirler. Yalnızca danışma elemanı iş ilanı kriterlerini karşılayan adayların iletişime geçmesi rica olunur.

Danışma Personeli İş İlanı Başvuru Kabul Edilen Semtler

Danışma personeli ilanı için adaylar; İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Bursa, Adana, Eskişehir, Konya, Trabzon, Şanlıurfa, Gaziantep, Kocaeli, Mersin, Hatay, Diyarbakır, Hatay, Samsun, Balıkesir, Kahramamnmaraş, Edirne, Çanakkle, Muğla başta olmak üzere Türkiye'nin 81 ilinden başvuru yapabilirler. Danışma personeli iş başvurusu yapacak olan adayların belirtilen nitelik ve iş tanımını göz önünde bulundurmaları gerekmektedir.

[widget-84]